.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نساجی صفر - یک ملوان؛ قوهای سفید سه امتیاز دربی شمال را کسب کردند
دربی حساس فوتبال شمال ایران بین تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد بر خلاف جریان بازی و با از دست دادن موقعیت‌های متعدد توسط بازیکنان نساجی با برد قوهای سفید پایان یافت تا الهامی و بازیکنانش یک گام دیگر به سقوط از لیگ برتر نزدیک‌تر شوند.

به گزارش شمال نیوز، هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹ دیشب با برگزاری سه مسابقه آغاز شد که در یکی از این مسابقات تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان ملوان بندر انزلی بود که این مسابقه با نتیجه ۱ – ۰ به سود انزلی‌چی‌ها پایان یافت.

 

ساکت الهامی نساجی را برای این مسابقه حساس و مهم با سیستم ۴-۳-۲-۱ و ترکیب ثابت لوآن پولی، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، محمدرضا آزادی، حسین زامهران، محمود قائدرحمتی، منصور باقری، صابر حردانی، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی و محمدرضا عباسی به زمین فرستاد.

 

ملوان نیز با ترکیب اولیه حبیب فرعباسی، میلاد باقری، رضا جعفری، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پوریا پورعلی، محمد طیبی، ابوذر صفرزاده، محمد عمری، حسین صادقی و محمدرضا سلیمانی و سیستم ۴-۳-۳ وارد زمین شد.

 

نساجی که برای فرار از قعر به کسب هر سه امتیاز این مسابقه نیاز داشت، بازی را محتاطانه آغاز کرد و به مرور نیز توپ و میدان را در اختیار گرفت. اما میدان‌داری نساجی در نیمه نخست به ایجاد موقعیت برای این تیم کمک نکرد.

 

انجام بازی فیزیکی باعث شد که تماشاگران شاهد یک مسابقه پربرخورد و کم‌موقعیت در نیمه نخست باشند. با این حال نساجی توانست چند بار توپ را به محوطه جریمه ملوان برساند و موقعیت‌هایی نیز ایجاد کند.

 

محمدرضا آزادی در دقیقه ۱۰ توانست دروازه ملوان را باز کند، اما با بالا رفتن پرچم کمک داور به نشانه آفساید گل مردود اعلام شد. دقیقه ۲۵ نیز صالح حردانی بپا به توپ شد و با یک ضربه دروازه ملوان را تهدید کرد که شوت او خارج از چارچوب بود.

 

محمد عمری نیز در دقیقه ۳۳ پا به توپ شد و با یک حرکت تکنیکی به محوطه نساجی نفوذ کرد که شوت او راهی کرنر شد.

 

دیدار ۲ تیم در نیمه نخست بدون گل پایان یافت. اما در نیمه دوم شرایط متفاوت شد و هیجان و موقعیت‌های ۲ تیم افزایش یافت. دقیقه ۵۳ فرزاد زامهران در موقعیت تک به تک قرار گرفت، اما فرعباسی با خروج به موقع توانست مانع باز شدن دروازه انزلی‌چی‌ها شود.

 

چهار دقیقه بعد حسین زامهران با نفوذ از سمت راست توپ را به محمدرضا آزادی در محوطه جریمه ملوان رساند که با واکنش به موقع فرعباسی و تعلل آزادی در زدن ضربه توپ وارد دروازه ملوان نشد.

 

بهترین موقعیت گلزنی نساجی در دقیقه ۶۴ با یک پاس عمقی و عبور محمدرضا عباسی از خط دفاع ایجاد شد که عباسی نتوانست فرصت مسلم گلزنی را به گل تبدیل کند و یک ضربه کرنر برای نساجی به دست آمد. توپ به جریان افتاده از همین کرنر در ضد حمله برای ملوان به یک موقعیت جدی گلزنی تبدیل شد که توپ از کنار دروازه نساجی بیرون رفت.

 

دقیقه ۶۷ حسین زامهران با پاس محمدرضا آزادی در گوشه راست محوطه جریمه ملوان صاحب توپ شد و با عبور از یک مدافع ضربه خطرناکی را راهی دروازه ملوان کرد که توپ با فاصله اندکی از بالای دروازه بیرون رفت.

 

حملات نساجی در نیمه دوم ادامه یافت و فشار روی دروازه ملوان رفته رفته بیشتر شد. نساجی‌چی‌ها پس از ناکام ماندن در چند حمله که روی حرکات تیمی و زمینی انجام داده بودند، شوت‌زنی را هم از میانه‌های نیمه دوم چاشنی کارشان کردند. دقیقه ۷۳ شوت سرکش غلامعلی‌بیگی از پشت محوطه جریمه دروازه ملوان را تا آستانه فرو ریختن پیش برد که باز هم با درخشش فرعباسی دروازه ملوان باز نشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.